iPad szerviz
Mi történik az iPad szervizelése során?
Az iPadnél a leggyakoribb hiba egyértelműen az érintőfelület sérülése. Ez formai okokra vezethető vissza. Az üveg szélén lévő 1 milliméteres műanyag szegélyvédő ugyanis már egy kisebb magasságból való leejtéskor sem képes elnyelni az ütést anélkül, hogy a kijelző megsérülne.
Gyakori problémák lehetnek még a következők:
- vízbe esés, beázás,
- akkumulátorgyengülés,
- a Home gomb meghibásodása,
- szakadozó mobilinternet,
- halk, recsegő hangszóró,
- kamerameghibásodások,
- mikrofongyengeség,
- töltési problémák.
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Természetesen más hibák is jelentkezhetnek, most csak a legfontosabbakat említettük. Szakképzett munkatársunk minden esetben részletesen tájékoztatni fog a hiba okáról, a szóba jöhető megoldási lehetőségekről, árakról, valamint a javítás időtartamáról.
A javítás eredeti alkatrészek felhasználásával történik, munkánkra pedig egyéves garanciát vállalunk!
Bármilyen hibát is észlelsz, nem érdemes halogatni a problémát, fordulj hozzánk mielőbb, hogy időben segíteni tudjunk!