Jelenleg nyitva a Mammut I. 1. emeletén, az MKB bankfiók mellett | 1024 Bp, Lövőház utca 2-6

Mi történik az iPad szervizelése során?

Az iPadnél a leggyakoribb hiba egyértelműen az érintőfelület sérülése. Ez formai okokra vezethető vissza. Az üveg szélén lévő 1 milliméteres műanyag szegélyvédő ugyanis már egy kisebb magasságból való leejtéskor sem képes elnyelni az ütést anélkül, hogy a kijelző megsérülne.

Gyakori problémák lehetnek még a következők:

  • vízbe esés, beázás,
  • akkumulátorgyengülés,
  • a Home gomb meghibásodása,
  • szakadozó mobilinternet,
  • halk, recsegő hangszóró,
  • kamerameghibásodások,
  • mikrofongyengeség,
  • töltési problémák.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Természetesen más hibák is jelentkezhetnek, most csak a legfontosabbakat említettük. Szakképzett munkatársunk minden esetben részletesen tájékoztatni fog a hiba okáról, a szóba jöhető megoldási lehetőségekről, árakról, valamint a javítás időtartamáról.

A javítás eredeti alkatrészek felhasználásával történik, munkánkra pedig egyéves garanciát vállalunk!

Bármilyen hibát is észlelsz, nem érdemes halogatni a problémát, fordulj hozzánk mielőbb, hogy időben segíteni tudjunk!

Kapcsolatfelvétel

A méret és a szín kiválasztása kötelező!
Rendben
Üres kosár
Rendben